Want your
own Fotopage?







 
MiKa & FaMiLy

By: Rini Shariff

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Saturday, 14-Mar-2020 05:03 Email | Share | | Bookmark
WeLcOmE FriEndS









Thursday, 3-Apr-2008 06:41 Email | Share | | Bookmark
Nak promote sket ni hehhe...

Sila2lah jeguk ke

Malay version http://tenagateroka.blogspot.com

English version http://tenagateroka2u.blogspot.com

Sekian....


Monday, 31-Mar-2008 09:11 Email | Share | | Bookmark
Updates for March 2008

Disebabkan Mama Mikail dilanda penyakit M sepanjang bulan March ni..so kite update sekaliguslah ye......

7.8.2008 Lawatan Sambil Belajar ke Pulau Pinang....


Ini Mikail dgn anak sis in law ku....tertido dlm kete on d way nak naik ferry


Hubby, anak2 sedara dan sis in law...


Penang....here we come...


Sempat maen2 di playground dekat Padang Kota


Anak terunaku yg buat perangai



11.3.2008 Happy Bday Wan Papa



Dah abis cite....nanti bile mama mikail dah rajin kite sambung cerita lagey ok?


Thursday, 13-Mar-2008 06:14 Email | Share | | Bookmark
Alhamdulillah

Alhamdulillah & tahniah buat BA kerana kemenangan semasa pilihanraya baru2 ini. Rakyat Malaysia bukannya tak bersyukur dengan apa yang telah diberikan oleh kerajaan selama ini. Cuma kadang2 kita perlukan pembangkang untuk menyedarkan kita bahawa tak semua perkara yg kerajaan laksanakan itu baik untuk negara. Harapnya tsunami BA akan menyedarkan kerajaan dan rakyat Malaysia supaya negara kita akan lebih aman, makmur dan maju! Semoga jurang kemiskinan akan dapat diperbaiki, rasuah yg semakin berleluasa dpt dicegah dan keselamatan negara akan lebih terjamin!

Masa ni la aku rasa teramatlah rindu nye dekat Tun Dr Mahathir...sob sob....sob....

p.s. tak sabar nak tengok camne di debat di Parlimen sbb MP BA bukan calang2 orang..


Wednesday, 5-Mar-2008 18:30 Email | Share | | Bookmark
Baking cake & cuppies

Sempena pilihanraya, kene la buat kek & cuppies since rakyat ramai balik. Especially untuk anak2 buah di KL tu awal2 lagey dah order, cuma cheesecake sahaja tak sempat nak buat.....



Blueberry Cake with whipped cream



Spongebob Cake with buttercream toppings




Cuppies budak baru blajar





[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net